31 Ocak 2011 Pazartesi

ASOS ALISVERISI

Hepinizin bildigi uzere ASOS dunyadaki heryere ucretsiz kargo uygulaması baslattı. Bunun uzerine kızımla birlikte bizde birkac parca aldık. Asagıya resimlerini ekledim. Siparisimiz tam 7 gun sonra bize ulastı.

1 ve 2 numaralı resimdeki hırkalar kızım icin. 36 veya 38 beden giyen kızım icin 1 numarayı small beden 2 numarayı ise 10 (ingiliz bedeni) numara siparis ettik. Gri olan hırka dizin uc parmak ustune kadar iniyor, bayagı ince bir triko ama guzel. Taytlarla giyildiginde cok hos durur. 2 numaralı hırka ise 38 bedene gayet rahat olur. Bu hırkanın kuması yumusacık, cok guzel. Siddetle tavsiye ederiz :).

3 ve 4 numaralı hırkalarda benim. 3 numara sitedeki resimde acık mavi gibi duruyordu, fakat gri geldi. Aslında hırka degilde buna pelerin diyebiliriz. Kol altları acık ve belinde bir kusagı mevcut, bu digerlerine gore biraz daha kalınca ama bu da digerleri gibi oldukca yumusak. 4 numara ise benim gibi bir aslan burcunun asla kacırmayacagı bir parca idi :)

Son olarak da gozumuzu karatıp bir pantolan siparis ettik. Pantolonu 10 numara siparis ettik ve kızıma tam oldu. yani 38 bedenler icin uygun.

Sonuc olarak aldıgımız butun urunlerden memnunuz, hazır ucretsiz kargo varken sizlere de tavsiye ederiz.

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

3 ve 4 numara favorım oldu.
zevkli secım
güle güle saglıkla giyin.

Hatice Sahin dedi ki...

Kova kadınıyım ben; Teşekkür ederim.