5 Şubat 2011 Cumartesi

Altın Simli Amerikan Servis


Dilşat'ımın çeyizindeki Amerikan servislerini sizlerle paylaşmaya devam.Bu seferki servis simli kumaş ve kendinden desenli iki kumaşın birleşiminden meydana geldi. Desenli kumaş diğer kumaşın içine oturtuldu ve dikiş üzerine simli kordon dikerek model tamamlandı.Bir de köşelere kordon fiyonk yaptım.  Kalan simli kumaştan da sadece kenarlarını biye ile temizleyerek düz masa örtüsü diktim.

Ben hala mantoyla boğuşuyorum.Bari Blog boş kalmasın değil mi?


7 yorum:

zeynep dedi ki...

Çok şık olmuş ellerinize sağlık..Mutlu hafta sonları..

Gulos dedi ki...

El emeği göz nuru Elinize sağlık.

sevil dedi ki...

Diğer takım kahvaltılıktı bu da akşam yemeği için yakışır,ellerinize sağlık:)

kizsidika dedi ki...

annem de ben de mantoyu bekliyoruz sabırızlıkla...Bloğunuz ve paylaşımlarınız çok güzel ellerinize sağlık :)))

Hatice Sahin dedi ki...

Zeynep;Çok teşekkürler,İyi Haftalar.

Gulos; Çok teşekkür ederim.Sağolun.

Sevil,Çok Teşekkür ederim,Sağol.

Kizsidika; Vallahi ben de büyük bir sabırsızlıkla bitirmek istiyorum.Ama araya giren başka işler yüzünden biraz uzadı .Sizlerin yaptıklarımı beğenmesi beni mutlu ediyor.Ben de habire birşeyler yapmaya çalışıyorum. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

cok güzel olmus elinize saglık

Hatice Sahin dedi ki...

ikkuş; Çok teşekkürler.Sağolun.