24 Ocak 2012 Salı

Kapüşonlu Kaban

Size en son diktiğim kabanı Galata manzarası eşliğinde sunuyorum.Önde büyük kapaklı cepleri, kapüşonu  ile çok rahat ve kullanışlı bir kaban oldu.
Şeffaf çıtçıtlar diktim ama üzerine yine de düğmelerini diktim.Süs dikişlerini kordenetle diktim.
Kapüşonu  çıkarılabilir şekilde diktim.Yine çıtçıtlarla yaka altına tutturdum.Modelin numarasını kaydetmeyi unutmuşum bu yüzden sizlere yazamıyorum.Beğenerek diktiğim ve kızımın zevkle giydiği bu kabanı umarım sizler de beğenirsiniz?

6 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Hazır gibi çok muntazam çok güzel olmuş olmuş ellerinize sağlık.Kızınız güle güle giysin.

Adsız dedi ki...

Hazırlar gibi olmuş, demesen diktim diye aldın sanırdım. Ellerine sağlık süper bişi olmuş. ama birşey soracağım kordanet ile nasıl dikiliyor. Biraz açıklayabilir misin ?

tatlıhayat dedi ki...

Ellerinize sağlık muhteşem olmuş,sevgiyle...

Hatice Sahin dedi ki...

Marifetanne; Teşekkür ederim.Sevgiler.

Swift; Teşekkür ederim.Kordenet normal ipten biraz kalın,süs dikişinde dikiş boyu uzun tutarak düz dikiş gibi dikiliyor.Sevgiler.

tatlıhayat;Teşekkür ederim.Sevgiler.

Grace Happy dedi ki...

cok guzel olmus ellerınıze saglık

Hatice Sahin dedi ki...

Grace;Bloguma hoşgeldin,çok teşekkür ederim.Sevgiler.