16 Mart 2012 Cuma

Yünlü Yeşil Kumaştan Elbise


Bu elbiseyi dikeli iki hafta oldu. Manken üzerinde resimleri çektim ama gözüme güzel görünmedi. Kızımın kıyafeti giymesini bekledim.Bu yüzden post gecikti.

Model düşük kollu, kayık yaka ve büyük cepleri olan bir elbise. Burda Dergisinde yazlık kumaşa uygulanmış ama ben tam tersi yünlü bir kumaşa çalıştım. Bence gayette güzel oldu. Dilşat rahat ve kullanışlı olduğunu söyledi.

 

Bu sefer elbisenin dikiminde zorlanılan bölüm olan kol altını dikişini gösteren resimleri de yayınladım.Umarım işinize yarar.

4 yorum:

AHLâM'DaN dedi ki...

rengi ile kumaşı ile çok güzel olmuş.ayrıca sana da çok yakışmış canım...

Adsız dedi ki...

Yine marifetini göstermişsin. Ellerine sağlık .Çok güzel olmuş. Mücevher.

ANTİGONE dedi ki...

bu modeli ben de çok beğenmiştim. yünlü kumaşla da çok güzel olmuş. güle güle giysin :))

suhuba dedi ki...

Vay çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Çok yakışmış :)