7 Ekim 2012 Pazar

Kalem Etek

Herkese tekrardan merhaba. Biliyorum çok ara veriyorum ama inanın boş durmuyorum. Dikiş dikiyorum, beyaz iş perdemi tamamladım mutfak camında yerni aldı. Beyaz iş masa örtüsü tamamlandı. 
Bu kalem eteği de bu işlerimin arasında yapmıştım.
 
  2012 Ağustos sayısında ki 111 no'lu modelden çalıştım.Aynı kalıbtan birde dantel ayrıca kendime de kahverengi kalem etek de diktim. Bir de kurukafa desenli bir çalışmam var. Neyse herşeyi söylemeyeyim.İlerki günler de görsellerle sizinle paylaşayım değil mi?Tüm bunların yanı sıra kızıma kiralık ev arıyoruz.İstediğimiz gibi bir daire bulamıyoruz. Bunca  işin arasında duyduğumuz bütün evlere bakmaya çalışıyoruz.Hayırlısı ile çocuklarım da inşallah düzenlerini kurarlar.Ben bir müddet daha ara verebilirim. Beni affedin arkadaşlar.


4 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

çok şık olmuş, ellerine sağlık. kalem etekte beyaz harika fikir!

Hatice Sahin dedi ki...

Antigone; Güzel sözlerin için teşekkür ederim .

Adsız dedi ki...

etek yakışıyo evet ama beyaz etek ayrıca yakışmış :)

Unknown dedi ki...

yine harika bence çok yakışmış çok beceriklisin canım valaha takipteyim bundan sonra hep seni,,bide her posta dikkat ediyorumda ayaklarda ellerde ojeni hiç ihmal etmiyorsun helal valaha