8 Şubat 2013 Cuma

Gri Kumaş Pantolon


Bu aralar Malatya'dan misafirlerim var, Okullar kapanınca geldiler,bugün dönecekler.Blog bu yüzden gene ihmal edildi.  Nezihe ve Mücevher ablamla dikiş diktik, gezmelere gittik ve ben iki gündür grip ve migrenle boğuşuyorum. Şu an iyi sayılırım. Hazır kızım da resimleri göndermişken ben de pantolonu yayınlayayım.Burda dergisinde ki kalıplardan diktim ama modeli ve sayıyı  not almamışım.Bu yüzden yazamıyorum. bulursam eklerim.  Şifon bluzu da iyi ki dikmişim,rengi ve modeli her kıyafeti tamamlıyor.


Bilinen pantolonlardan ,yandan cepli dar paça kalıp kullanarak diktim. Tek fark önüne ütü çizgisi için  incecik nervür dikişi çektim.Şimdiye kadar diktiğim pantolonlar içinde en iyi  fileto cepli ve korsajlı pantolon olduğunu söyledi kızım.Pantolon kumaşındaki kırışıkları görmeyin  arkadaşlar.Hayırlı Cumalar herkese.



 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel oturtmuşsunuz. Bu aralar ben de pantolon dikmek istiyorum ama daha önceki denemem başarısızlıkla sonuçlandığı için cesaret edmiyorum. Önereceğiniz bir kalıp veya püf noktası var mı pantolon için?

suhuba dedi ki...

Ama çokkk güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

Ben de beğendim birde salaş bir pantolon dikseniz