21 Ağustos 2010 Cumartesi

Hapishane Isi Spiral Kolye

Bu çalışmayı  dikiş dikmediğim zamanlar da yaptım. Hapisane işi dedikleri çalışmalardan ,ilk bakıldığında zor gibi görünse de kolay yapılıyor. Bütün marifet dikkatli bir şekilde boncukları ,sayılarına göre dizmekte.Ondan sonra sıra tığ ile işleme başlar.Yapım aşamalarını resimledim. Kolyenin son halini de tamamladığım da resimleyerek sizlere sunacağım.
Diziliş sırası:
1- 16 Beyaz
                                                                          2-3 Kahverengi
3-3 Beyaz
4-1 koyu kahverengi
5-2 sarı
6-1 kahverengi
7-2 beyaz
8-1 kahverengi
9-1 sarı
10-1 mavi
11-1 sarı
12-1 kahve
13-2 beyaz
14-1 kahverengi
15-2 sarı
16-1 kahverengi
17-3 beyaz
18-3 kahve
19-4 beyaz
20- 16 beyazla işlem tekrarlanır.
İlk 6 boncuk zincirle örülür,birbirine halka şeklinde birleştirilir.Her boncuğun solundan batılarak çalışılıyor. Böyle çalışmayı hiç yapmamıştım.Ben de sadece kurslarda ki bayanların yaptıklarını gözlemleyerek denedim . Bence fena olmadı .Ya sizce?


7 yorum:

serpil dedi ki...

Anlamadım nasıl yapılacağını ama çok güzel olmuş :) Zor geliyor böyle işler artık, yaşlandık zaar :))

Hatice Sahin dedi ki...

Serpil; Yok canım sen de , ne yaşlılığı,benim yanımda lafı olmaz.beğenmeniz beni mutlu etti.Teşekkürler.

Nedret dedi ki...

Hatice'ciğim, başsağlığı dileğine teşekküe ederim. Allah sizlere uzun ömürler versin. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

slm belki gec gordum ama gec olsun guc olmasin derler gercekten cok guzel olmus ellerinize saglik

Hatice Sahin dedi ki...

Adsız; Çok teşekkür ederim. Keşke adınızı yazının sonuna yazsaydınız.Sevgiler.

nrhnmrl dedi ki...

ellerinize sağlık ben de bunu öğenmek istiyorum bir diğeri var desenli geniş olanları var ya ama yapılışlaı ile ilgili çok açıklayıcı bilgile bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.Sevgiler kolay gelsin

Hatice Sahin dedi ki...

nrhnmrl; Teşekkür ederim. Ben de genelde internetten yapmaya çalışıyorum. Bu yüzden size nasıl yardımcı olabilirim bilmiyorum.Sevgiler.