11 Ağustos 2010 Çarşamba

Turuncu Sal Desenli Elbise

Tam yaz rengi değil mi arkadaşlar. Farkettim ki canlı renk  ve şal desenleri beni çekiyor.Yine şal desenli bir kumaştan 2009/01 tarihli Pratik Burda'nın 6 A tunik modelini ben elbise olarak çalıştım. Bu modelin yakası çok fazla kayık şeklindeydi.Yakada eşit şekilde dıştan pli şeklinde dikiş atarak ,yakayı biraz daha kapalı şekle getirdim.

Bu modelin en güzel kısmı omuz robasıdır. Sevgili Lacin'den öğrendiğim obi kemeri yaptım. Böylece elbiseyi ister kemerli, ister kemersiz kullanılabilir duruma getirdim.





7 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Kumaşın desenine ve rengine bayıldım. Hakikaten tam yaz rengi. Kemer de çok hoş olmuş, aslında turkuaz düz bir kumaştan da yapabilirsin kontrast olarak :)

Hatice Sahin dedi ki...

Lacheen; Çok teşekkürler. Turkuaz kemer harika fikir hemen uygulanacaktır.

Hatice Sahin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ANTİGONE dedi ki...

rengi de modeli de harika, güle güle giy ;D

Hatice Sahin dedi ki...

Antigone; Çok teşekkürler:))

Modavesaire dedi ki...

sorma, ben de aynı modele başlamıştım yazın.. bu ne dedim, o yaka kısmı omzumdan düşecek nerdeyse. öölece bıraktım..
bak senn yaptığın gibi yapayım ben de bi ara..
elbiselere taktım ben bu aradaa.

harika olmuş yaa, kıskandım ama:))
nassı kafiyee:))

Hatice Sahin dedi ki...

MODAVESAİRE;Teşekkürler, eminim sizinki de güzel olacaktır.